یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به یادش هستمو لحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او می گذرانم !یکی را دوست دارم ، بیشتر از هر کسی ،همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد !یکی را دوست دارم ، که می دانم او دیگر برایم یکی نیست ،او برایم یک دنیاست ! یکی را برای همیشه دوست دارم ،کسی که از دوری و دلتنگی ----*+رویای محال+*----...
ما را در سایت ----*+رویای محال+*---- دنبال میکنید